Mias Oas

2012-03-28
17:04:05

110328 Min födelsedag

Jättefina blommor från mor och syster med familj. :) Tror att Oskar blev lika glad som jag. :)
Bukett med gula blommor 

Igår gjorde jag en födelsedagstårta till Mikael på hans 40 årsdag. Den räcker till min födelsedag idag också. Praktiskt att fylla år två dagar i rad. På lördag blir det födelsedagskalas för vänner och på söndag kommer Mikaels familj från Övik.
Tårta

Idag, på min födelsedag så tog jag en cykeltur till Ersmark för att kolla hur nära kolonin man kommer. Började med att kolla skogsstigen genom skogen på Östra Ersboda. Tja, den var ju inte särskilt framkomlig...
Skogsstig Östra Ersboda-Ersmark

Vände om och tog vägen över "norra" Ersboda industriområde. Utsikt från cykelbron över ån som jag aldrig kommer ihåg vad den heter...
Å i Ersmark

Vägen till koloniområdet är igenisad, men jag tog mig fram till slutet av den upplogade vägen. Där stod två bilar, parkerade. Antagligen lottgrannar som hade kört så långt det gick. Jag försökte gå några meter, men sjönk igenom den halvmeter djupa snön. Suck, får väl vänta till påsk när de plogar upp vägen...
Vägen till kolonin igenisad. Ersmark, Umeå. Vägen till Ersmark koloniområde

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: