Mias Oas

2012-01-04
21:31:19

Annandagen, mellandagarna & nyår
Mamma stannade hos oss en vecka över jul. Oskar tycker om sin mormor. :) Det är inte många som får bära honom sådär och han ligger kvar!
mamma och Oskar

Mamma med julmust och jag i soffan. Det blev mycket soffhäng med korsordslösning och tv-tittande. (Jag har varit sjukskriven sen mitten av december och har fortfarande inte fått tillbaka orken.) 
Mamma och jag

Tröja fyndad på Myrorna (fick den av mamma). Tyckte bara den var snygg, hade aldrig hört gruppen.
Tröja från Myrorna

På onsdagen blev det en tur till stugan också, men efter det blev jag förkyld så det var nog mer än jag orkade egentligen. :(
Stugan i vinterskrud

NYÅRSAFTON

På nyårsafton låg jag däckad med förkylning i soffan men Mikael gjorde mat åt mig. Flygande Jakob och after 8-päron till dessert. :)
Vegetarisk Flygande Jakob

Alex låg nedbäddad i gästsängen i kontoret:
Alex nedbäddad i gästsängen

Själv tittade jag på fyrverkerierna från sängen med några packen näsdukar. Hade varit betydligt roligare att gå på festen som vi var bjudna till. :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: