Mias Oas

2012-12-30
18:05:00

121221-27 Jul i Ytterby
 
Åkte Malmö Aviation Umeå-Göteborg. Fick fika två gånger, först mellan Umeå och Bromma och sedan mellan Bromma och Landvetter! Typ Risifrutti med en tomte i vit choklad:
 
Mammas julgran och träd i Kungälv med guldkulor, dit vi promenerade en dag.  
   
Mikael var tvungen att ta på sig hörlurar för att få lite lugn och ro när jag och mamma surrade. :)
Fika hos mamma med syrrans familj:
 
 
Uppesittarkväll hos syrran. Spelade Bingolotto. Anders vann 100 kronor och jag och mamma varsin ny lott som familjen fick.
 
Julafton hos syrran med traditionsenlig Kalle klockan 15:
 
Julmiddag:
 
Julklappsutdelning:
 
Anniqa:
 
Fick en massa fina julklappar:
 
Mammas katt Olle var lite trött.
 
Vi flög hem till Umeå på torsdagen och dagen efter fick jag en sabla migrän som satt i i tre dagar! Missade jullunch hos svärmor på lördagen, men hon skickade med mat och julklappar. :)
 
Från jobbet fick vi choklad+presentkort där vi själva fick välja och jag valde en Iittalavas. Chokladen var suuupergod!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: