Mias Oas

2011-09-21
18:38:52

110921 Renovering av utemöbler (fortsättning)
Ikväll har jag tagit ledigt från lotten med föresatsen att ha lite hemmaspa. Istället fastnade jag i Facebook och har inte ens ätit middag utan bara en glass och mörk choklad. (Urk)

Igår blev det en tripp ut till lotten. Flyttade jordgubbsplantor och slet med roten efter en rönn som vi tog ner förra året medan Mikael skyfflade grus. Min nya kärlek Kasper dök upp igen. Gosig och hungrig som vanligt. Han fick dock ingen mat, utan jag ringde hans matte som kom och hämtade honom.
Kasper - katten från Ersmark/Ersboda

Det luktade dessutom så illa av linoljefärgen att jag inte tyckte det var någon bra miljö för honom. Nu är det förhoppningsvis bara ett varv kvar av solstolen!
Renovering av utemöbler
Bilden blev lite dimmig, men det kommer bättre bilder sedan... :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: