Mias Oas

2011-03-16
11:43:40

110316 Inspiration: Mias Lustgård
Var in på Mias Lustgård förra veckan. Butiken har ingenting med min blogg att göra, det är bara en lustig slump att jag råkar gilla deras sortiment. :) Skulle i princip vilja ha allt detta i kolonistugan där jag ska inreda i lantlig romantisk stil. Men det ryms inte på 20 kvm förstås. :)

Lantlig inredning
Älskar vitt och spetsar, rosor och romantisk inredning!

Lantlig inredning

Lantlig inredning

Lantlig inredning Lantlig inredning
Nu ångrar jag att jag betsade vitrinskåpet i köket (i lägenheten) mörkt och inte körde på vit inredning... Ljust lätt och läckert.

lantlig inredning
Uppdukat för teprovning. :)

Lantlig inredning
Galen i snirkliga saker som fågelburar.

Lantlig inredning
Vackra lapptäckes-överkast i bakgrunden

Lantlig inredning

Lantlig inredning
Detta diskställ skulle jag vilja ha till kolonistugan, även om det inte rymmer så mycket. Skulle vara väldigt fin förvaring för porslin dock. :)

Lantlig inredning
Love these! Är ju en crazy cat lady utan barn så den övre skylten borde passa bra... :D
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: