Mias Oas

2011-03-31
11:41:00

110331 Indiska
Var in på favoritaffären Indiska efter jobbet i veckan och blev sjuk av alla fina saker...

Litet sött skåp som skulle vara jättefint i kolonistugan. Nu har jag visserligen ett annat skåp som svärfar har snickrat ihop som ska stå där, men man kan väl alltid drömma... :)
Indiska vitt skåp  Indiska romantiska överkast
Romantiska överkast som också skulle passa bra i stugan. :)

Den här lampan skulle jag vilja ha i sovrumsfönstret i lägenheten där jag också har romantisk stil:
 Hänglykta romantisk Marockanska lyktor
Marockanska lyktor som skulle vara jättefina på balkongen i sommar..., Balkongen ska gå mer i orientalisk stil med svart smide och starka färger.

Och så lite mer grejor till balkongen...Fin balkonglåda som jag dreglade över även ifjol:
Snirklig balkonglåda
Ställning till blomkrukor  Indiska amplar smide




Kommentar:
#1: linda

hej vill jätte gärna fråga dig en sak om den hänglyktan....kontakta mig på min mail [email protected]

2011-07-28 @ 21:35:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: