Mias Oas

2011-08-18
22:01:19

110818 Rosenbuske planterad
En granne har länge velat bli av med en rosenbuske, som jag förstås gärna ville ha. Visste bara inte var jag skulle plantera den...

Sist vi träffades ställde hon ett ultimatum, två veckor fick jag på mig att hämta den innan de skulle slänga den. :) Ikväll flyttade alltså "lillbusken" till vår lott. Den hamnade mellan portalen och stugan och blir nog riktigt fin tror jag:
Rosenbuske planterad

Close-up:
Rosbuske planterad

Sett från vägen:


Fick även ett kylskåp som vi fraktade ut till stugan idag. Jag skurade ur det i skenet av stearinljus eftersom vi ännu inte har dragit in el, men nästa vecka kommer en elektriker och fixar det! Ska bli skönt att slippa frakta mat fram och tillbaka, att kunna koka tevatten och att få elektrisk belysning... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: