Mias Oas

2011-04-28
20:42:35

110428 Hittekatten

Fick kattvälling av Susanne från Västerbottens Djurskydd som jag har gett lillan. Hon äter inte så mycket, men nu har jag suttit med henne på golvet ungefär en timme. Det verkar göra susen bara att vara med henne för då går hon iväg och äter lite då och då.

Sedan blev man en trött prinsessa på ärten. :)
Upphittad katt Umeå april 2011

Upphittad katt Umeå april 2011

"Vem är det utanför dörren? Är det någon otäck svart katt som man kan morra åt?"
Upphittad katt Umeå april 2011

"Akta du så jag inte kommer och klår upp dig!"
Upphittad katt Umeå april 2011

"Jaja, whatever..."
Upphittad katt Umeå april 2011

"Tror jag tar en liten tupplur till."
Upphittad katt Umeå april 2011

Djurskyddet har eventuellt något jourhem på gång åt henne, men har du tappat en kattjej och känner igen denna lilla prinsessa, kontakta mig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: