Mias Oas

2011-04-26
21:21:49

110426 Upphittad katthona, Ersboda, Umeå
Fick hjälp av min goda vän Rebecca att ta hand om denna diskbänk som en stugägare utanför kolonin skänkte bort:
Diskbänk

Passade på att fota lite Krokus medan jag väntade:
Krokus Krokus



När vi hade släpat tunghärken till lotten grillade vi och fikade lite. Mikael dök också upp. 

När vi cyklade hem träffade vi på denna utmärglade kattjej. Hon skrek hjärtskärande av hunger och var det magraste jag nånsin känt! Kunde bara inte lämna henne ute, lyfte upp henne och bar hem henne utan protester men med en massa spinn och kel. In i kontoret, stängde dörren och tog fram mat, vatten och kattlåda.

Ansiktet nere i matskålen:
Gråtigré upphittad katt Umeå. Hona.

Upphittad katthona Umeå 2011

Sambon har fått ilåka på Coop och köpa bebismat och majsvälling. Imorgon åker jag på apoteket o köper avmaskning.

Upphittad gråtigré hona Umeå

Upphittad gråtigré hona Umeå

Känner du igen henne? Ring mig då, Maria Lindqvist, tel: 076-8296501. (Helst inte mitt i natten för hon överlever nog en natt hos oss. :))
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: