Mias Oas

2010-10-12
15:43:56

Bloggprojekt i höst

Jag kan inte logga in på Facebook och har ingenstans att gnälla om min hälsa. Det får bli på bloggen istället... :) 

Är hemma med förkylning och migrän. Blev dålig i slutet av förra veckan, sedan lite piggare, så det blev en lång promenad och en cykeltur under helgen. Det var nog inte så bra ändå, för då kom Herr Migrän på besök... Det bästa vore att sova bort smärtan, men idag har hantverkarna plockat ner byggställning och plast utanför sovrummet så det har skramlat en del. Skönt att bli av med plasten dock. :)

Har legat och slötittat på tv och nu när jag börjar känna mig lite ensam och i socialt behov, så funkar inte Facebook... :/

Nåja, kan ju punkta upp bloggplaner för hösten. Ska fota och skriva om lite olika projekt som jag har gjort här i hemmet:
 - Ett brickbord
 - Ett soffbord byggt av ett underrede från loppis
 - En smyckestavla
och lite andra inredningslösningar...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: