Mias Oas

2010-05-13
19:58:24

Reportage i Bostadens tidning om min balkong.

INTERVJU
Igår var två trevliga killar från Bostadens tidning här för ett reportage om min balkong. På grund av den kalla våren här i Umeå, så hade jag tyvärr inte hunnit ställa i ordning färdigt på balkongen. Möblerna fanns på plats i alla fall, likaså några penséer och några småplantor av alla frön jag har sått.

Myshörna med kuddar. Penséer, det enda som klarar den norrländska våren...

Jag ska få kika på bilderna fotografen tog innan de publiceras. Han tog mycket närbilder så förhoppningsvis ser man inte hur rörig och ofärdig balkongen var. :D Det ska bli spännande att korrläsa texten också.

Fanny och Oskar var inte roade av att bli störda av blixten. En ensam lykta som snart ska få sällskap av fler
Fanny & Oskar. Inte      Lavendel eller Aster?      En ensam lykta
roade av blixten

Jag hade själv gjort en intervju på jobbet samma dag. (Med Jonas Gustafsson, ordförande i Skateparkens förening, inför invigningen 22 maj) Jag kan säga att jag är betydligt bekvämare med att skriva och fota än att själv bli intervjuad...

GÖTEBORG
Imorgon blir det en resa till familjen i Göteborg och jag är bortrest till tisdag så jag hoppas sambon kommer ihåg att vattna blommorna. :) Synd att jag missade trädgårdsmässan på Liseberg förra veckan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: