Mias Oas

2010-12-20
22:07:10

What a day!
Idag är det så mycket saker som har gått bra att jag är alldeles matt! Jag är inte van helt enkelt! :) Detta är jag tacksam för idag:


1. De fingerlösa vantarna/handledsvärmare som jag bytt till mig från Erika på jobbet. Hon ska få mina Omen-filmer i utbyte och jag slipper frysa om händerna när jag jobbar! :)

2. Ett möte med informationsenheten som gick jättebra. Jag fick presentera en idé jag har haft i fyra år och den blev väl mottagen! Lars som var med har också jobbat för detta så han är nog ganska nöjd också. :)

3. Jag ska få jobba med en jättetrevlig person i detta.

4. Mötet med chefen på Umeå Fritid gick också bra. Hon var med på idéerna så länge de inte kostar något. Det känns som att vi är på väg framåt efter att ha stått på samma ställe och trampat länge.

5. Var så himla trevligt att ta en fika på Fritid och träffa alla trevliga positiva människor där. Bra stämning och så bjöds det på julgodis. :)

6. Det ordnade sig med fika till en avslutning med våra ungdomsgrupper imorgon. (Se där hur jag vände nåt negativt till nåt positivt! Hade kunnat fokusera på att det hade blivit strul med fikat och lokalen!)

7. Jag har bokat tid till ansiktsbehandling på torsdag. Två timmar behandling, massage axlar och nacke och sminkning efteråt! :)

8. När jag gick från jobbet till Claes Ohlson var det så himla vackert med fullmånen och den gnistrande pudersnön:
En vacker kväll i fullmånens sken utanför Hamnmagasinet.

9. Mikael har (äntligen) köpt en 240 cm lång bänkskiva i MDF till kontoret. Jag ska köpa vaxduk att fästa på den så slipper jag måla. Benen vi köpte på Coop ikväll var för långa så vi får lämna igen dem och hitta en annan lösning. Ska kolla IKEA:s ben och hoppas att de är rätt längd. (Vi ska nämligen återanvända en av hurtsarna till skrivbordet vi har idag.)

10. Att jag har tryfflar att smaska på framför tv4play: Jul med Ernst som jag missade tidigare ikväll.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: