Mias Oas

2010-12-17
18:02:00

Önskelista: jul
He sees you when you're sleeping
He knows when you're awake
He knows if you've been good or bad
so be good for goodness sake...

Nåja, vi får väl se om jag får kol i julstrumpan eller något från önskelistan. :)

  1. Stövelstöd
  2. Vetetofflor (som man värmer i mikron)
  3. Nattlinne i bomull, stl M
  4. Mysbyxor i bomull, stl M
  5. Täckbyxor, dammodell, stl M
  6. Arbetsbyxor till lotten, dammodell, stl M
  7. Pengabidrag till resa, utbyggnation av kolonistugan eller besök av trädgårdsarkitekt
  8. Badkudde
  9. Trädgårdsböcker (Inte Koloniträdgården, för den har jag.) Begagnade böcker funkar alldeles utmärkt.
  10. Presentkort H&M, Indiska eller Plantagen
  11. Stor vattenkanna med stril till lotten
  12. Presentpaket duschkräm, ”dofta-gott” grejor
  13. Vinterdäck till cykeln
  14. Spinningskor stl 41
  15. Singstar/Karaoke/Wii eller liknande
  16. Knäskydd
  17. Träningsmaskin som tar iten plats framför tv:n och ryms under soffan ;)
  18. Träningsväska
  19. Gott te (Inte lakrits!)
Kommentarer:
#1: Rebecca

gnällig Jag vill också skriva önskelista..

Vi ger inte paket i familjen längre men jag får iaf paket från Ts familj ;-)

2010-11-29 @ 08:10:35
#2: Maria

Vi har slutat i vår familj också, förutom när mamma har hälsat på. Men det känns som att det blir en klappjakt för att hitta något till alla och så blir det något som de inte alls behöver. Jag ger hellre bort något någon annan gång när jag hittar nåt som verkligen skulle passa den personen. Men jag är också världssämst på att ge bort presenter, för jag glömmer bort att skaffa dem så det blir oftast i sista minuten...

2010-11-29 @ 20:43:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: